November 24, 2006


همنوایی شبانه‌ی ارکستر چوب‌ها
 
٭
نویسنده: رضا قاسمی
ناشر: نشر اختران
۱۹۲ صفحه، ۱۸۰۰ تومان
[چاپ اول، ۱۳۸۴]

الآن که حساب می‌کنم، می‌بینم واقعاً دارم گند می‌زنم با این کتاب‌خوندن‌م. اه. آقا این رو دیگه چرا انقدر کند خوندم آخه؟ خب بسه.
***
ببینید من سر خوندن‌ش خیلی گیج شده بودم. فضای عجیب و غریبی داره. یه‌کم وهم‌آلود و خواب‌وار و این‌ها... خیلی وقت‌ها هم من رو یاد مرشد و مارگریتا می‌انداخت. همون حالت‌های شیطان و این‌ها رو می‌گم. البته مثل اینکه اینجا نکیر و منکر بودن. نمی‌دونم خلاصه. فضاش اونجوری بود.
***
خیلی اسم‌های زیاد و عجیب‌غریبی داشت برای من. از طرف دیگه چون خیلی پراکنده و بی‌دقت خوندم‌ش، بد شد. نکته‌های زیادی رو از دست دادم. و حال هم ندارم دوباره بخونم‌ش! ولی آخرش خیلی حال داد. یعنی یه‌جورایی دیدم که باید هم عجیب‌غریب نوشته می‌شد این کتاب! خیلی کیف کردم آخرش خلاصه.
***
عالی‌ست خلاصه. اگه نخوندین تا حالا، بخونین‌ش.
***
[۳ آذر ۱۳۸۵، ۱۳:۳۰]

Labels:



                                                                                                    
........................................................................................