May 20, 2010


شاخ
 
٭
نویسنده: پیمان هوشمندزاده
ناشر: نشر چشمه
۸۶ صفحه، ۲۲۰۰ تومان
[چاپ اول، ١۳۸۸]

بی‌انصافیه اگه بگم خوب نبود، بد بود یا معمولی بود. ولی دلم هم نمی‌خواد اغراق کنم و بگم تکان‌دهنده و نابودگر. ویژگی خوب خیلی زیاد داره: انتخاب اندازه‌ی مناسب برای داستان‌ها و در نتیجه ایجادکردن ریتم خوب، نثر خیلی خوب و کم‌اشکال (من فقط دو سه مورد لغزش از نثر مورد نظرش رو یادم میاد)، دیالوگ‌نویسی خوب، پایان‌بندی عالی. مثلاً در مورد دیالوگ‌نویسی چند روز پیش داشتم فکر می‌کردم چرا هیچ نویسنده‌ای نداریم که دیالوگ دو تا آدمی رو که با هم حرف می‌زنن خیلی واقع‌گرایانه بنویسه. این‌جا دیدم پیمان هوشمندزاده تا حد خیلی خوبی این کار رو کرده و برای همین خیلی خوشم اومد. ضمناً مجموعه داستان پیوسته است؛ و به نظر من قابلیت تبدیل‌شدن به یه فیلم خیلی خوب رو هم داره.
***
+ پروژکتور
***
[۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰۵:۴]

Labels:



                                                                                                    
........................................................................................